14. 05. 2012.

eto tako

-Ko vodi ovu stranicu neka mi posalje poruku sa svog profila pa cemo nas dvoje sa moje stranice pomoci u svakom smislu.Izgleda da je stranica tek otvorena.
Pozz.
- Odgovori su: Ja i Da! Haha!
Pozz i tebi, ja vas pratim, pa za početak pratite i vi mene i dosta je.
- Cuj Ja!!!
Ne znam ko vodi stranicu,je li muzko ili zensko ali ko god da je,pravi se pametan.Poslao sam poruku sa svog profila i htio sam pomoci u reklami jer imate samo 5 clanova.Kakav ja imam interes tu? Nikakav! Javio sam se u dobroj namjeri.Imamo 432 clana,ja se bavim video produkcijom za stranicu,napredujemo veoma brzo a ti mi kazes da pratis nasu stranicu i kako kazes "dosta je"!
Ja sam pokrenuo stranicu jer iskreno volim filmsku muziku.Imam kolekciju muzike iz 560 filmova na laptopu.Ako ti je do neozbiljnosti s nekim drugim se dopisuj preko stranice i u ime stranice.Ja sam veoma ozbiljan u svemu cega se prihvatim.
Zaboravi da sam se javio.
- zaboravljeno.