06. 09. 2011.

lchf-3 meseca

da, danas je 3 meseca da san na LCHF-u i super sam zadovoljna i super mi godi... vaga: 63,5 kg, fizicki sam odlicno, psihicki bas ne, ali tu nije mogao pomoci ni lchf, za sada... no, preksutra idem lekaru, a u petak dajem nalaze, pa cu da uporedim, to je bitno... nadam se da ce sve biti ok... onda sam duzna pricu na forumu i posiljku za anitu u svedsku, to iduce nedelje... mira i raka su na moru, u nasem igalu, od subote, kad se vrate idem kod njih... kupicu joj kokosovo ulje, mozda i ona proba ovo sto sam ja ucinila...
jutros zahlanjenje, nocas je padala kisa, prva kisa u septembru i gotovo je leto... pijem sumeci mg, caj sam skuvala, uskoro ce dorucak... a za rucak je kupus na mediteranski nacin (moj recept) i pljeskavice, i para vise nema... tako da cu sutra u banku, pa da kupim svega sto je nestalo: maslinovo i kokosovo ulje, kajmak, sir, pavlaka, slanina, tunjevina, tikvice, riba, sjemenke, crna cokolada... jos trazim kalijevu so, dobra je i morska, ali i nju hocu da imam... vegeta i slicni industrijski proizvodi su izbaceni iz moje kuhinje, ja zacinjavam jelo, a ne oni.