06. 09. 2011.

o5 utorak

sve u krug
kao sto ti lepo rece za slike
tako je sve
prva kisa u septembru i gotovo leto
ono tako pocinje da umire
između mog i tvog rođendana
a pitamo se sto smo setni, zagonetni
malo rime, javlja mi se, odavno nije :)
i tako vreme tece, sve po starom...
samo sto mi je septembar sto se tice posla zaista tezak
steta jer volim ranu jesen i puno bih setala i gledala i slusala...
ovako, kafa ili caj i haj...
pisi kad se setis
isto cinim kad stignem...
i

bd

Marc Chagall, Birthday

P.S. sta bi bez p.s? :)
setih se, nikako da ti kazem nekoliko reci o tvojim pesmama
moj utisak, ne da ih cenim, ko sam ja?
ja pisem zbog potrebe da izbacim muku iz sebe
nikad nisam radila na nekom stilu, iako dobro znam teoriju knjizevnosti, pa i lirike
e sad ako je to stil da nema stila
da pisem jedno te isto godinama, mozda je i to poezija?
ti imas i za pesmu dara
imam jednu pesmu sto si mi pre slao i sad ove
to je isti stil
pesme imaju pricu, a sto je najvaznije imaju dusu
i tvoj pecat
neki dan sam gledala šagalove slike i one bajkovite price na njima su me podsetile na tvoje pesme
slike su ti opet skroz druga prica
interesantno je to
ne znam pises li i sad ili je ovo nesto sto si pre cinio
ali dobro je i ne bi trebao da prestanes...

haj uzivaj...