15. 09. 2011.

kakav dan

kakav dav
Popravi me sad

Pa ne mora bas sve biti ovako
javi mi se jednog lepseg dana
sahrani me iznad oblaka, daleko odavde...
Odnesi sve stvari za koje mislim da su neophodne
Odnesi sve moje strahove
Sakrij me u supljini zvuka
Sretan zauvek, sve sto je trebalo dati vec sam razdelio!

Popravi me sada, zelim da to uradis
Da me vratis u zivot
Poljubiti me slepo, neko bi trebao
dovesti iz supljine na svetlo
kolabiram tiho
ko se predao, a ko se prestao boriti?
Necu se opirati, poseci me, rastoci me

Poljubi me slepo, s vremena na vreme
Ukloni moje sumnje
Popravi me sada, zeleo bih
Da me vratis u zivot

Obori me s nogu
Oduzmi mi snove
jednom, negde, isponova

Popravi me sada, zeleo bih
Da me vratis u zivot
Poljubiti me slepo neko bi trebao
Pa ne mora bas sve biti ovako
pronadji me, jednog lepseg dana