30. 08. 2011.

utorak-ja

dobro jutro
kad ti ustajes i kakav ti je jutarnji ritual?
(jutros dok sam jos lezala u krevetu mislila sam da te pitam:
koje fotografije smatras artom, da li one koje su uslikali majstori fotografije
ili one na kojima je nesto radjeno pa imaju i taj autorski pecat?)
ja ustajem oko 6 kad radim, a oko 8 kad sam na odmoru
jutros sam ustala u 7 s namerom da odem u kupovinu za 3 dana pre vrucine
ali
nisam znala da je danas bajram
znam da je bio ramazanski post tokom avgusta i da je svako vece pucao top
i time oglasavao pocetak iftara i onda bi piceli da jedu...
od raznih mirisa se nije moglo ostati tokom cele noci
e, tako je mene jutros iznenadilo sto su sve , ama bas sve radnje u federaciji zakapijane
i krenem ti ja u rs ili republiku srpsku i kupim sve sto mi treba i evo stigoh
tek sad pijem vodu, caj se hladi...
dorucak cu preskociti, a za rucak cu peci paprike
ako hoces recept za njih, a moze i za salatu sa tunjevinom koju cu praviti sutra
a i za musaku od povrca koju cu praviti prekosutra:)))
eto, toliko za sad od mene
znaci ipak sam odradila za 3 dana i mogu da uzivam u svojoj jazbini
inace ja sam svoju jazbinu, uopste stan, ali jos konkretnije moju sobu
nazivala raznim imenima:
prvo je bila bunker...
pa tunel...
pa trajanova rupa
pa krticnjak
pa jazbina...
pa separe...
svaki ima svoje znacenje
nijanse su vrlo bitne
a nigde mosta, puta, staze, prozora.

zelim ti ugodan dan
sto zelim i sebi naravno
uostalom ovde je veselje
cigani sviraju ispod prozora
a raja baca pare
ijuuuuuuuuu
scene iz andricevic pripovedaka
ako si to citao?
npr. put alije đerzeleza, ćorkan i švabica, mustafa madžar itd.
i da to je drugo pitanje iz moje oblasti
(sta citas od knjiga i koji ti je pisac, knjiga omiljen/a)

p.s. necu ti odgovarati na jucerasnje pisanje
nemoguce je sve analizirati, a i cemu se vracati unazad
to podrazumeva da i ti ne moras odgovarati na moja pitanja :))