29. 08. 2011.

marko-6

ma ne moras..to su samo neke misli
cesto se i ja tako pitam pred textom i dugmetom send
tvoja tuga ce proci i nacices nesto drugo i mnogo radosnije sem bljutavih serija i caciki salata(to moze)
na kraju ljude koje sretnes, poput mene, tebe (u mom/ tvom slucaju) ne prezes pred send dugmetom...nekad mozda, mada mislim da je to samo zbog odsustva svih cula osim tog razumevanja, cula vidjenja jel....
a to sa tugom, pa i sam bi voleo da mogu bar da se istresem i isplacem ko covek, al sto kazu dala baba dinar da udje u kolo, a dala bi dva da izadje...moj slucaj ehh
a tvoj hmm, pa ne znam ja ni puno o tebi zapravo. o cemu mislis, razmisljas, zasto se osecas tako, na kraju - sta to boli...pricas ti kroz pesmu ali to je kao da ti ja slikam i nikada ti necu prikazati realnost kakva je, nego kako je ja vidim. drugacije je. ja i iispricam, pa obilo mi se o glavu il ne al eto....
naravno da razumem, samo su naocare sto imam drugacije. na kraju ne mogu ni biti 'stvarne' bez fizickog....
al nije sad vreme da te pilam..a i nismo ovde na psihijatriji, pa te niko ni ne tera
i isto neko rece lepo 'velike tuge su neme'
to mi deluje kao tvoj slucaj upravo
i moj doduse, nemoj da te moje blebetanje zavara. pricljiviji budem nekad ovde nego u realnom....

kao i danas sto sam
mozda sutra i necu biti, ko po obicaju
prexutra, ne znam
imam briga svojih al eto danas sam jos i dobro
razlika je samo sto tebe obaveze okupiraju, a mene..ko zna, tablete il poneko druzenje, reka.....ne znam ni sam
svakom svoja muka.................

i sto rekoh u pocetku, neces se ni navuci, nit te iko tera da ovde boravis
kad dodje dodje...
a da mogu da te zagrlim i utesim ne mogu. ne znam ni ja dal treba da ti ovde razglabam, al aj sto ti kazes ..send/NE send(iako namerno ovo napisah)
a ni ti mene
a bilo bi svima lakse...
bar na sekund, minut.................

a kad smo kod stvaranja
i moje bi bile mutnije od mutnog veruj mi.

al ipak boli. jako.