29. 08. 2011.

marko-5

i da jos na ovo pridodam..
drago mi je da jesam
ne znam sa cime bih te mogao ganuti, al nisam objektivan da o mom pisanju rasudjujem. znam samo da od srca dolazi. kako kome naravno...
to je valjda. vazda i bese. i obrnuto...
i da preskocim par redova, pa u slicnoj smo situaciji
sto se jazbina tice
ja se kao i trudim al ne ide mi
a bice, kao po sudjenom pravilu - kad si uspesan svi su oko tebe pa nemas ni vremena. a ovako dok ne stvaram, nigde nikog. pustara. osim moje mi stare koja kako god dodje zvace tu po kuci, kuka o politici, poslu, drzavi, euniji i cime sve god stigne iz arsenala jednog (kao i ti) filologa, gde se ja cesto postavljam kao 13to godisnjak koji nista ne zna i ne kapira, a ustvari sve vidim i sve jako dobro razumem sta se desava ali nije mi do tih prica i razglabanja o tome. na kraju se to pretvori u uzasan visecasovni monolog, koji mnogo puta biva prekidan mojim znacima da treba da stane, sto mimikom, sto verbalno.
na kraju, cini mi se i da ce mi mozda to i nedostajati kad je ne bude bilo al sta cu, radije bih pustio mozak van tih stvari i mastao o zajednickom zivotu sa jos uvek ne vidjenom dragom iz zagreba zaklinom(legs and panties), ako se secas. i planiram otici krajem septembra, cim mi ovaj 'klijent' posalje neke pare da izvadim pasos i poplacam jos neke stvari..
nece mi biti nimalo lakse ako odem, mada zelim i dapace nije ona od onih sto sluze da trepcu i da budu lepe i kad treba i kad ne treba, nego ima mozga. a to podrazumeva mnooogo vece zrtve nego biti tipican glupavi muskarac, balkanski pogotovo, pa sakom o astal i nastane tisina, pod uslovom da donosis devize u kucu naravno i placas joj sminku i kojesta.
jedno je samo izvesno:
trebam malo promeniti ovaj moj nacin zivota. suvise sam uljuljkan u moje sedative, kapacitet mozga mi je snizen na minimum, sto za prikupljanje znanja (gde bih trebao sa mojih 30 da balavim za raznim informacijama), sto za stvaranje, sto za, ko sto rece, uzivanje u malim stvarima. ne vidim ih bre koliko sam uspavan! jos cu i mecku da rodim dok se skinem sa benzoxxx cega vec- sufixa, prefixa, lakse mi je bilo da se skinem sa heriona i ostalih cuda, fala bogu, za ove 4 god skoro, a kamoli sa ovim. ne znam ni sam kako uopste jos i funkcionisem, zdrav, prav, kako god... ALI ukratko i prostacki receno: nisam ni za kurac draga moja Mila ukoliko se malo ne trgnem i probudim. jebaga...
tako , toliko o mojim nezadovoljstvima i kukanju. to bi bio i rasplet i zaplet i zakljucak moje price 'Raspleti...pa cu ja'.
a kuda ce nasi tekstovi i pisanija ici to ne znam. nije ni bitno dok idu bar. samo bolan, nemoj jos od tebe EU(p)ridike (heh slozilo se) da slusam. nikad ni nisi doduse, al pun mi ih je. i mog nezavrsenog fakulteta gde bijem bitku sa dva pisljiva ispita i mog tu prenemaganja i nerada. uostalom, ne moze se slikati na silu, znas ti to dobro, isto je i sa pisanjem.
mada moram priznati, da me je ovaj goth freak; bolestan decko stvarno, malo udaren, sizofren, ali u dusi umetnik i ume da je ceni, malo inspirisao da stvaram i radim iako to nije moj stil. black metal kingdom, sav u tolkinovim mastarijma i cudima, blaze receno. ali uzivao sam jer sam konacno i od kaligrafije moje, zanata zaboravljenog pre ihaj godina, otkad gutenberg izmisli stampu, a mi kaligrafi batalismo biblije. ipak zaradih. i to poprililicno. jebiga ba moja guz'ca je skupa, osh - nesh...cak i preskupa, al zato dobijes lepo ono sta zelis sve pod konac. ko sto si i videla, ako se secam, sam sebe isarah pismom i mojom kaligrafijom, posle sam i nastavio. tetovi su zarazna stvar tjah.
al skrenuh ja sa price vec.
ja sta pisem, pisem u dahu, eventualno proverim pravopis ali to sto je sad to je. ili danas. zato i ne citam ono sto je bilo...

a ti DJevojko uzivaj u salati (poceo sam i da kuvam od dosade heh)...pa nek ti je u zdravlje. da jos zveknemo cokancicem po jednju ljutu i sve u tri lepe..................................aj smorih i sebe i tebe od pisanja
daj tu salatu