29. 08. 2011.

za-marka4

eh, sad su vec 2 tvoja teksta na koja bih trebala da odgovorim
i odgovoricu, sve po redu, ali ne sad, ne danas
pojela sam salatu: krastavac sa pavlakom
odgledala neke dve sapunice da ubijem vreme i isperem mozak
a onda me uhvatila tuga, pregolema tuga, na granici sam suza
ali nikad nece ni kap iz oka, samo tuga koja mori
bilo je nekih razloga iako nekad to isto dodje i bez razloga
ali ne mogu sad o tome
a bas sam bila ok i video si da sam ti s pisala opusteno
to je to, od smeha do suza, sredine nema
mislim se da li ovo da saljem
sta ce tebi ovo?
obicno kad mi se stisne pisem teske i mutne pesme
a onda opet mislim, razumeces me...
pojescu parce crne cokolade i grickacu kikiriki
i puno vode...
nema rakije!
iako mi nekad dodje da se napijem
ali necu, samo bi mi to trebalo
tako da bistre glave sve gledam
pa kad boli znam sta boli i kako boli
a zivog coveka mora nesti da boli
tesim se
valjda ce mi biti bolje
i tebi
videces