28. 08. 2011.

za anitu

emilija kaže...
Draga Anita, Od januara citam tvoj blog, nista ne propustam, u medjuvremenu sam se pridruzila i forumu, sve redovno citam, ali manje pisem, sad sam u takvoj fazi... na LCHF-u sam od 6.6.ove godine, uskoro ce biti 3 mjeseca i onda cu uraditi sve nalaze da se uporede sa onim prije... Ja inace nemam visak kg, to sam vec prosle godine skinula i kad sam htjela da nastavim sa zdravom prehranom da se ne bi kile vratile, naisla sam na tvoj blog... hvala Bogu na tome, odmah mi je bilo jasno da je to to! Hvala i tebi na svemu sto ovdje pises, ja cu svoju pricu ispricati u septembru kad obavim i ljekarske pretrage... Sve u svemu puna podrska za to sto radis i sto to dijelis sa nama koji ti bezuslovno vjerujemo... Racunaj na moj skromni prilog, a ja racunam na tvoju knjigu koja ce nadam se brzo stici i u Sarajevo... Pozdrav!

anita kaže...

@ draga emilija jako mi je drago da si zadovoljna i hvala ti najljepsa za podrsku! puno pozdrava,