29. 08. 2011.

marko-4

heh pa trebalo je samo javiti se meni, ovde, a ja cu vec rasplesti moje
za pocetak te uhvatih;)
jedino gde jos zavirim je glupi fejs jer zadrzah neke bliske ljude sa spejsa
taman dovoljno
nego sto sad i fejs pocese da pretvaraju u spejs - da dele slicice sakom i kapom, a bas od toga i pobegoh!
...bale vas slicice da izvines.

a neka volsebna uvertira za 'pregovore' i nije bas potrebna
a ni za opletanje moje price trenutne
neki lik mi je narucio neke goth gluposti - logoe, mape, izmisljotine
sve u svemu zaradih ja pristojno za ovo leto, a nigde ne bih nazalost
sem dunava ili ade da se bucnem na vrucini...tjah i nije neko more, iako ga zarko zelim vec bogami 10ak god, kad vidis - malo me i prosla volja. valjda sam imao potrebu da samo malo oootplivam. daleko od morskih mirisa naravno al prija. bar tih par evrouaeura sto zaradih mirisalo bogami;)

a vidis nisam ni razmisljao o imenu tvog mejla, jesam se zapitao: sta ona tu mucka zazmzmamzmz i jos posle pise rs
reko sta rs
republika srpska?
nasta zbun

elem
ja moje pisanije ni ne zelim da pamtim, iskreno
nekad i kad citam dodje mi da se pokrijem usima
tako da ipak mislim ovako: bolje lepo nastaviti, pa kud koji....
a sta je bilo bilo, neke stvari ne zaboravis naravno!

;)

eto tako uciteljice, nastavice se...
drzi me zena na skajpu dok ja tu trazim, citam po netu svasta, jos malo ce na posao pa cu raspaliti dalje hehe

kako macka(e)?
ni ne secam se zutog, znam da je bio divlji....
moj debeli i dalje kunja tu i uziva u svom macjem raju............ehhh