31. 08. 2011.

sreda-marko

2011/8/31 M.D.
1.
sreda:
ooooo stigla plata falim te boze;)
lakse se dise..
pomislim da sam bezobrazan sto trazim puno za par radova i logoa, ko tvoja plata mucenicka, ali davno resih da ne prodajem ni slike ni rad za jeftine pare. smesno mi je bilo - taman kad je postar zvonio i kad je stiglo pismo sa pozajmicom, stigne mi sms od rajfajzena...
kad ih nema - ne mos se ih dokopati i da oces, a kad krene, samo curi na sve strane hahaha
a dobro hepi sam jer cekam ovo vec mesec i kusur...taman pasos i jos neke stvari da poplacam, ako devil da jos ove ispite da resim i pravac zgb;)

nema te da pecatiras sredu hehe
mozda i oces
ako nisi u fazi bacanja para ko raja tu ili opet u nekoj tuzi dubokoj.
uvek sam mrzeo kad mi prodju trubaci ispred zgrade, obicno u mom poooduzem ritualu ispijanja kafe. sreca pa me ne bude inace bi...grr.i tako treste cigani tako jednom u mesec 2 i sta ce ako im neko baci nesto to im je sto je.

a da, nemam omiljenog ni pisca ni knjigu, ni slikara ni ni sliku, ni muzicara ili pesmu...mnogo ih je. rekoh ti za knjige da zardjah i ne mogu se u te razgovore ubaciti niposto.

a sto se tice um fotografije hmm
pa ja mislim da sam svoje najbolje fotke radio sa ruskim starim 'sokolom', i jos malo finesa u laboratoriji i voila. ovi digitalni pruzaju veci kapacitet i manje trosenja, sad je to skup sport - kupovati filmove. ono sto htedoh reci je da mislim da je dobro oko za opazanje najvaznije. uz naravno neko predznanje o kompoziciji, kontrastima itd. a fotosop moze samo da pripomogne, a ne da cini fotku dobrom! i kad gledam hiljade kvazi umetnika, sto dizu sebe u nebesa oko svojih fotoshoparija pripadne mi muka nekad. spejsa se secas. a s druge, ako ljude to opusta i nalaze mir u tome i u sebi nemam nista protiv. mozda samo vise cenim skromnost, sto je i moj slucaj, a mogao bih se razmetati. mada nekad i ta skromnost nije dobra u ovom shark svetu. svi hocve neko 'mesto'. nekad zudim za jednom postenom, iskrenom, dubokom kritikom, vise nego stotinu tapsanja po ramenu. znaci opet i to. uloga slike je da komunicira sa posmatracem i da strvori sponu, a kad se desi trenutak razumevanja onda je krug zavrsen.
malo skrenuh sa teme
iskreno video sam gomilu 'manipulatora', digitalnih koji su izuzetni. dok sam mislio juce o tvom pitanju pade mi na pamet famozni myspejser MT(valjda se secas - muzicar, vise nego fotograf zapravo, ali i jedno i drugo) aka Mitsutaka Tajiri, koga imam sad na fejsu. i divim mu se zaista. ali on ume i da fotografise i da manipulise, sa tim prefinjenim japanskim dostojanstvom, slicnom njihovoj umetnosti kroz citavu istoriju. prosto taj duh i esencija. . .....

aj da ne razglabam previse. o vizuelnoj umetnosti mogu praviti debate raznolike.

idem malo uciti, malo raditi, al tu sam okolo

2.
ionako je sve naopako
okreni obrni....

3.
evo ti jedan lep:)
la belleza negli occhi di chi la guarda - beauty in the eyes of the beholder...

i jos poneki
ti pises
ja crtam i ponesto jos...

uzivaj danas i bd

4.
iii jos nesto
povodom navlacenja
neces i niko te ne tera niti obavezuje
ovo sto podelih, podelih sad...
i ko zna kad
a ja sam tu pa sam tu, umaknuti ne mogu
ne zbog navlake

eto krojim pesme ko ti...