30. 08. 2011.

utorak-odgovor

mmda cuo sam jutros na vestima da je bajram
znaci tako, veselo...
i pomislih bas na tebe jer i mene obuze tuga
ne znam zasto bas povezah tebe sa tim al eto potrefilo se

pa rano ja ustajem 7, 8 , 9 kako kad
legnem posle laku noc deco sta ces...

zapalim cigaru, pa stavim kafu, pa jos nekoliko cigara, a dalje vec kako se odvije...
eto ti mog jutrasnjeg nezdravog rituala

potrefilo se da sam ovde, inace se moram baciti na ucenje(trenutno jedina literatura koju citam, uz poneku istoriju umetnosti ili monografiju. osecam kako preskacem redove dok citam i kako slabo i zapamtim sta sam procitao pa retko uzimam knjigu u ruku na veliku zalost. pukao sam malo sa zivcima, moram priznati i nemam ni volje bas da se latim knjige. mada sam skoro, na adi citao dervis i smrt(ponovo) i paranoju u las vegasu - nonsalantno opustajucu...a sto se andricevih prica tice, joj davno ih citah i nedostaju mi iskreno(te sto si pomenula nisam, ali znakovi pored puta su mi neizbrisivi. mozda jedan od mojih omiljenih pisaca, ukljucujuci dostojevskog)).
telefon mi iskljucise, a para ni za lek, pa sam jurio tu prijatelje za pozajmicu..

ah ne manjkam od recepata imam ih i previse. manjkaju mi poneki sastojci...
ahh manje me brine to sad
ponajmanje i moja jazbina ovde...ne znam ni kako da je nazovem vise, skrecem pogled cesto

dodacu ti kasnije o umetnickoj fotografiji

a do tad i tebi zelim ugodan i suncan dan :)