28. 08. 2011.

za-marka-1

Dragi Marko,
Eh, pa vidis, vidim i ja da je ovo mesto za prava pisma (zvanicna, ustogljena, pazim na formu, veliko slovo, zarez, uh...) a ne komentari, pa pises bezveze, red po red... kao pesmu... tako sam navikla i tako mi je lakse iako i za to treba vremena i inspiracije, a toga sad bas nema ni od kud. No, ok, obecanje je obecanje, pa sam duzna bar kratko javljanje... Imam puno mailova, ali svi su zatrpani, pa i napusteni, ali evo jednog koji je noviji, pa nije... inace vrlo sam retko nekome ovako pisala i nikad se nisam navikla na taj vid komunikacije, a uz sve to sam se prilicno udaljila od neta uopste i to mi je jedna od boljih stvari koje sam napravila u ovom vremenu u kome nismo puno pricali... Ima toga jos puno, ali ne znam ni gde smo stali, ni od cega bih pocela... Ustvari treba mi ona inspiracija, neki motiv, mozda to bude tvoj odgovor, pa onda ja krenem... Znači ako ti imas sta reci, raspali, ja cu da citam i pisem ono i onoliko koliko budem imala na sve to... Ma, bitno je da uspostavimo i ovaj most, pa nek se nadje kad nam zatreba...
Javi se je li ovo stiglo... hahaha... me moras da zuris jer i ja vrlo retko otvaram ove adrese, od nedelje do nedelje, sta da se radi kad se radi?
Evo i malog vremenskog zahladjenja, lakse se dise, ali ja nedeljom radim kucne poslove, pa cu uskoro da se ipak znojim... Ispijam caj i mislim, kako ovo sto sam napisala ne lici ni na sta, ne ide mi ovakvo pisanje, pogotovo naruceno, zato pisacu ti kad bude volje za to... e, to ce biti mila, to cu biti ja... do tada puno pozdrava dragi moj prijatelju... pisi kad ti se pise onako kako smo to znali reci: kao samome sebi...

bd
vtm