29. 08. 2011.

marko-2

i jos nesto
pa zeljan sam te malo cuti
iskreno
ne bih ni dolazio na spejs, ali stvarno!
ne samo da se smeskam svima kao da je sve super i sve vas volim sracsrac
sa tobom i mogu da se izjadam, a ljudi ne zele to 'negativno'. znas da to vazi i za tebe i bilo ga je...navodno: okruzi se pozitivnim ljudima, sto ce te nasmejati, a down...stagod. ili pak ti?! ne zvucis mi bas super hiper hepi:/
jedino cega se secam je to neko razumevanje i sposobnost slusati drugoga, a to nije mala stvar.
ok, nismo fizicki prisutni, ali i ovde se nadje po neka rec za 'utehu'.
a i za malo radosti naravno!
ma smeska malog
ko sto se tebi pomerio mali kez u uglu usana kad si procitala sve ono sa spejsa zadnje:)
mali ali znaci; valjda...meni bar jeste.

a i za mostove si u pravu. (nemoj samo zaboraviti sifru, a moj mejl ipak zapisi....budala pamti............................pa dok te ne smorim, mada necu obecavam)

Helem ba
nisam jos ni raspalio da znas:)
radio sam danas pa sedim tako, odmaram i mislim eto i ovo da ti kazem, pa kad procitas...

evo ti iz staaarog teftera jednu prikladnu za 21.
;)
jos uvek ga cuvam prekucanog na pisacoj masini.....

____________________________________________

SA DANOM ZAKASNJENJA


Kise nisu prestale dugo
i ulice zrace vecernjom svezinom
Hodam ulicama kvarta
i zgodnom prilikom
mahnem ti rukom

Htedoh nesto reci...

Tvoje misli ne mogu cuti
Putuju sporo i previse dugo
Istrose se pred mojim uhom
i polegnu prasinom
umazanog sanka

Htedoh ti reci...

Ponekad gubim dokumenta
svoje vizije i volju za pricom
ali pazljivo slusam
I iako ne cujem niti jednu rec
zbunjen pomislim
boze pa ja te i ne poznajem

Htedoh ti nesto reci...

Naravno datume ne pamtim
Mnogo ih je i nisu isti
Poneku godinu nosim u sebi
kao pecat zivotnome dobu
i da ne zaboravim
htedoh ti reci

Srecan rodjendan

__________



eto izvukao sam se, bar malo:))))

db milaMila