11. 09. 2011.

vaga

jutros: 63,6 kg... ustaljeno na 63... ma to je moje dobro jutro, vec iz navike, u toalet, pa na vagu... e onda ostali jutarnji rituali, pogled na stranice blogova, ispijanje caja... jutros, posto je nedelja i jeftina struja vec se pere i ves... danas sve crno... ima grudnjaka, vesa, maica, pantalona, mojih i sonjinih stvari... a novi grudnjak je super, prosto ga ne osetm na sebi, a super drzi i super izgleda...
mislim sta cu za rucak jer novca nema, ali ima namirnica, imam kupus i tikvice, fali mi patlidzan da napravim onu moju musaku od povrca... videcu jos... sinoc sam na starom blogu promenila layout, vratila i njega na stari klasicni predlozak, ipak su oni najbolji, samo je on u zutoj boji, sadasnji u beloj, a najnoviji sa slikama u crnoj... srk, pa dalje... znam coveka koji godinama pise dnevnik na blogu, a blig se zove: uz jutarnju kavu, a svaka mu recenica pocinje sa : srk... :)))voja, prijatelji smo sa myspacea... a upoznali smo se kad se javio na profil branka miljkovica koji sam ja otvorila... to niko ne zna, i to je jedna od mojih tajni, ali ja sam otvaranjem brankovog profila na myapaceu i prevodjenjem nekih pesama dosta doprinela da se i o branku na netu zna i pise, kako kod nas tako i u svetu... sa zadivoljstvom sam tome posvetila jedno svoje leto, a kasnije odrzavala profil, sad ga redje orvorim, obicno nedeljom... evo i sad cu...