15. 09. 2011.

stalkerka

9.06.2010
stalkerka

evo i dobar nick
i opravdanje za spijunku jos 1 dan
toliko mi treba
da zaboravim njega
on ne postoji
on je virtuala
bas juce mi predstavi veliku porodicu
i familiju sa coporom unucadi
oladi
a ja ispadoh budala
ali nije on kriv
kriva sam ja
sto sam klikala
ko trazi - dobice
ali sta
ne nista
nego svasta
jer zivot je nekad zut, a nekad siv
opet znam
da su muskarci kukavice
da beze poput lastavice
posle ih zivot pljune u lice
ako ga imaju
neka
ja znam
i necu da's udam
i necu da sudim
vise se i ne cudim
samo pratim
i
pisem

---

i dok ga gledam
a nema mu jos prolaznice
mislim s kim li sad prica
i boji li me se
stalker je tu
ali nikad-nikad-nikad
nece eva sa njim pricati
cega se prepao
koji grmalj
streber
rezimlija
zaista nista mi se nije dopalo
samo me kosnula grubost
ali sama sam kriva
i jos jedna lekcija
od nazovi lektora