07. 09. 2011.

posle mesec dana

evo ima mesec dana na mom srcu lezi rana
nije rana od bolesti vec od tuge i zalosti

danas je mesec dana sa sam B.G. videla na netu, tacnije na fejsu, o oboma no comment.
no jos ovom prilikom nekoliko reci: hvala bogu da sam odbrojala ne do 10, nego do 1000, ili bolje receno do mesec dana da ne bih pogresila i sad ne samo da mu se necu nikad javiti, nego u slucaju da se on javi, ne bih odgovorila... to je iskustvo, uostalom vracam milo za drago i ne ceprkati kad znas kakav je i da bi te bolela glava, a od prijateljstva sa nekim takvim nema ni govora... ono sto sam pisala i pisem ovde je u zatvorenom blogu, ako se negde nesto pokaze, na dusu je googlu i meni mirna savest...
usput malo jos i o fejsu ovako s vana, posto nikad ne bih bila unutra... cudno kako se ljudi zatvore i dopisuju sa svojom rodbinom i poznanicima kad za to sluzi telefon ili na netu mail... ali boze moj, fejs je k'o stvoren za balkance, a ja nisam odavde... :))
p.s.*
RECENT ACTIVITY
o
Bozidar answered ДА ЛИ СТЕ ЗА УЛАЗАК СРБИЈЕ У ЕВРОПСКУ УНИЈУ ? with НЕ.
o
Bozidar answered Да ли подржавате одржавање Геј Параде у Београду ? with НЕ!
(no comment)