08. 09. 2011.

rezultat

rezultat tromesecja je 0, po svakom pitanju, sinoc je corba zaprzena alkoholom... boli glava... noc nesanice i jutro i odlazak u banku i kupovina... cekao me pred bankom, pravio se da se niceg ne seca ili to nije nista novo, ni cudno... rekla sam mu sve od a do ž u sred face i podvukla ovu nulu i da je eksperiment zavrsen, nazalost rezultat je negativan, ja veceras, to jest popodne idem lekaru, bas mi je neko trebao dici pritisak... no, ok mozda tako i treba, po povratku prenosim i njoj sve i dajem joj karticu za telefon i obecavam novac za pasos, ona sad pominje termine u 2012. a ja ne znam mogu li izdrzati do sutra, a kamoli do sledece godine... najavaljeno im je i moje putovanje, i po povratku: svak za se travu pase... zato nek se najedu za sad, napunila sam frizider mesom, slaninom, sirom, kajmakom, povrćem, uljem i svim cega sam se setila... sve zaledjeno do daljnjeg kao na fotki u prilogu.
a njemu zelim jo-jo-efekat po zasluzi.


William Eggleston
Memphis, Tennessee
Early 1970s