06. 09. 2011.

odgovor-m

mozda te nesvesno podstakoh
mozda i ne, al dok ide....;)

sutra mi je ispit iz pedagogije, nisam je dobro spremio, a ne uci mi se vise. to vise sebi sad nesvesno govorim mada cu procitati jos jednom...
bar ce sutra biti malo suncanije pa cu moci malo proci po kalemegdanu, sa jos vecim smeskom ako mi da 6 bar jbmu viseee

a to - septembar, jesen, promene, mislim da ti rekoh. samo sutra ce doci nove, mozda malo manje depresivnije. ko bi ga znao...

a oko ps-a

ma ne pisem nista vec godinama, nit imam zelju. to su ionako zapisi tadasnje stvarnosti, a kad ne bi napredovali, menjali se, sazrevali, onda sve to nema smisla. tapkanje lopte u mestu. vidjam tako slikare sto voze jedno isto(jer uspevaju da prodaju, poput velickovica npr, uz duzno postovanje), al bre mani se prijatelju i kreni dalje. ima ih jos ihaj i dosadni su mada ne znaci da me nekad ne impresioniraju. jeste to i poezija i slikarstvo, ali razlika je samo u tome sto se barata jednim istim oruzjem u vise formi, u njihovom slaganju i postavljanju. jedino sto mislim da vredi u svemu tome je ostaviti licni, prepoznatljivi pecat, a oruzja je bezbroj i kraja mu nema...
i eto tako, da ne rasplicem sad filozofije o umetnosti, neda mi se sad nesto, poentu shvatas...cak sam siguran da ces se sloziti.