11. 09. 2011.

kontam

kontam nema jaja u frizideru, kontam nema nekih sastojaka za musaku od povrca... i pade mi na pamet pesma ekv-a "novac u rukama", ali pade mi na pamet i da razdvojim video od teksta... to je sad k'o neka druga koncepcija :) ustvari vise je postova... hahaha... bar ih ovde ima i previse, ali vidim da neki ljudi svaku stvar stavljaju posebno... svaku sliku, svaku pesmu, a kako sam ja studiozno pravila postove na prvom blogu, sad je vec opustenije, da ne kazem totalno opusteno, nego nigde novca, tako se setih i ove pesme i onog mog prepeva kamaratu, i prepoznao je da se radi o ovoj pesmi iako su moji stihovi govorili o necem drugom uhvatio je ritam... e sad mi vec pada na pamet pesma "uhvati ritam"... kontam da li je od filma ili parnog valjka ili nekog treceg... idem u potragu... film nije, znaci parni valjak...