12. 09. 2011.

skoro sve

ima dana kad uradis mnogo, sve ili skoro sve sto planiras, a danas sam puno planirala... i skoro sve odradila i kuci sam bila pre 1 sat... u gradu sve zavrsila za pasos, kupila crni brus i jedne bele gacice - u lisci naravno, te onda svratila u merkator na dolac maltu... e, tu sam najzad nasla kalijumovu so, pakovanje po 350 gr i uzela 2 pakovanja, jedno za miru i raku... zacudila sam se da je iz bg, a nema ga ovde nigde... kupila i farbu za kosu i jedino za sutra ostalo da idem u dz mojmilo za davanje nalaza i frizeru... tako da miri mogu ici u sredu ili cetvrtak... posto ce pasos i moj i sonjin biti za 15 dana, bas do njenog rodjendana cu biti kod mire, onda dizemo pasose i u oktobru idemo u evropu... planovi su na zapad: preko zagreba i ljubljane u italiju: trst, venecija i rim, pa u francusku i naravno pariz... nadam se da ce biti i tada lepo vreme kao sad, takav oktobar obozavam...