09. 09. 2011.

juce

juce sam digla 100 € (200km) i potrosila 150 km. sonji sam dala 50 za pasos, a 100 je otislo za hranu i lekove. da bila sam sinoc kod doktorice, pritisak 120/80, dala mi recepte i uputnicu za nalaze, narucena sam opet za mesec dana, 7.10 u pola 6. do tada cu uraditi nalaze, zapravo odmah iza nedelje, onda cekam pare i put...
medjutim jutros je ona legla u 7 i ne trci za pasos, juce je isla sa mnom do lekara, pa smo posle sedele u onom kaficu kod poste, pile liminadu i pricale... pricala mi je o toj prijateljici iz amerike, tacnije iz virginije, koja joj treba poslati papire... sve je to na dugu stapu, a kako vidim i ne zuri joj se... eto i novac se nasao... gde? nego kod mene i ona opet provela noć na netu i sad spava... opet me boli glava... juce nije bilo vode, ali dosla je sinoc kasno, ipak ona nije oprala sudje, pa sam to ja jutros uradila... sve u svemu opet udarac, sad od njega, sad od nje... a ja cu opet u kuhinju da kuvam rucak... kao da sam nesto kriva, da ispravljam krive drine... tuzno i pretuzno, a izlaza nigde...
p.s. juce sam u banci pitala mogu li poslati aniti u svedsku novac koji sam obecala na racun koji je ona dala, kazu moze, ali se mora popuniti neki papir... pogledala sam povrsno, ali vidim da je tu 1000 podataka i odustala, probacu preko poste... tuzna je i ova zemlja, svugde se moze poslati i internetom, a ovde srednji vek.