13. 09. 2011.

utorak

koji li mi je ovo utorak u dnevniku, a tek u zivotu ?? :)) eto stigoh oko pola 10 kuci i vec sam doruckovala i povratila snagu i onu krv koju su mi uzeli... al' je bila guzva, ustala u 7, bila sam tamo u pola 8, i vec je bila guzva, a tek su pristizali, svi kazu da ne pamte takvu guzvu, ti koji valjda tu cesto dolaze, ja sad, i nadam se ako ne nikad, ne za bar nekoliko godina, naravno ako bude sve u redu, a nalazi su sutra od 1 do 3 sata... vratila sam se peske, bas fina setnja, u komzumu kupila tunjevinu i travnicki sir za sutra, a karfiol za danas... da, svratila sam u dm i kupila mg u tabletama, uvoz iz nemacke, 60 kom po 375 mg, znaci jedna dosta za dan, a kutija za 2 meseca i nije bilo skupo, kao oni sumece pakovanje koje traje 10 dana... i kupila sam jedam ruz, sa bojom tesko da potrefim, to je uvek lutrija, ali svi su mi se izlizali, pa eto, i on je bio na rasprodaji, 7-8 km, inace su 25 i vise... i sta je ostalo: nalazi, posta, kokosovo ulje miri i frizer pred put... a put u cetvrtak ili petak?