15. 09. 2011.

nalazi

Draga Anita,
Prvo ti zahvaljujem na opsirnom odgovoru i pojasnjanju mojih nalaza, to jest stanja holesterola, ali cu te zamoliti da mi pastas to jos jednom iz senta ako si sacuvala jer sam jutros slucajno pobrisala i bas se iznervirah...
Vrlo si me obradovala i javljanjem i onim sto si mi rekla, odjednom sve izgleda drugacije, zato si toliko vazna za sve nas koji smo ovo poceli i u to vjerujemo, a tebi za to na prvom mjestu zasluge za sve... sve sam razumjela, vjerujem ti i upravo tako cu i uciniti... slijedicu HCHF i tebe, a ne lijecnike...
Prosli nalazi iz maja su mi u zdravstvenom kartonu, ali znam, o tome sam pisala i na forumu na temi: holesterol, da mi je stanje holesterola bilo: 7, 34, a trigliceridi su bili u granicama normale, internista mi je propisao nesto za jetru... a sada su nalazi ovakvi:

glukoza serum - 4, 48 (3, 9 - 6, 2)
holesrerol - 8, 47 (do 5, 3)
trigliceridi - 1, 27 (0, 4 - 1, 9)
AST - 23 (0- 30)
ALT - 11 (0-48)

to je sve sto mi je uradjeno iz krvi, u zagradi su referentne vrijednosti...
ovo sto ti pominjes nema, ne znam sta je AST i ALT?
sledeci put cu otici privatno da uradim nalaze po ovom sto si ti napisala...

Što se mog zdravlja tiče, ja sam super, malo nervoze, sklona sam sekiraciji, pa mi se zna dic tlak, ali nista strasno, svi ostali nalazi su mi super, a i ja se dobro osjecam i nemam nikakve zdravstvene probleme, a ni visak kg jer sam još prosle godine skinula oko 20 kg koje sam nabrala jeduci pite, pice, griskalice... e posto sam to rijesila i odlucila da se zdravo hranim da se kile ne bi vratile i jos nasla tvoj blog, bio je to pravi pogodak. Za ova 3 mjeseca izgubila sam jos 3 kg, tako da sad imam 63 na visinu 172 cm i to je moja optimalna tezina... e sad sto je koza opustena i zbog godina i mrsanja, moram malo poraditi masazama i vise se kretati.

Eto, toliko o meni, za koji dan idem na odmor kod sestre jer kod nje mogu da se hranim kao kod kuce... a tebi zelim puno srece u zivotu i uspjeha u tvom znacajnom radu... Ocekujem tvoj odgovor i jos jedan komentar na nalaze... Do javljanja puno pozdrava od Radmile-Emilije.

Foto: Gary Isaacs