01. 09. 2011.

odgovor-m

:)
lepa je
i setna nekako

ja retko delim te moje, uostalom nisam ni pisac, a ni ne zelim ih pokazivati ikom tek tako. uzivam jedino da ih delim pojedinima...
potpisao ili ne dajem ih tebi, a skoro sve su uzasno depresivne, mozda sa malo cinicnog humora
a i davno nastale
dacu ti jos poneku ako vec uzivas:)
a ja skriveno uzivam dok prekucavam i redjam kako treba da 'stoje' sa tim razmacima moram priznati hehe dok sam ih kucao pisacom masinom pa sam se mogao igrati

uzasno je vreo bio dan i gomila obaveza, placanja
da ispijem ovo moje oznojeno pivo, najedem i odmorim ko covek
verovatno je i tvoj bio naporan..

evo ti jedne
i odmori, avgust je prosao;)
mene vise jesen deprimira, valjda zbog losih iskustava. narocito popodne. a na zalost jos uvek nemam lepa secanja sa kojim bi ih mogao zameniti i tako vec godinama...


COVEK ALEKSEJ - KO JE TO

Pesme coveka Alekseja bile su cudne
ni nalik pesmama pisanim do tada
Jedna je dama time iznenadjena
bez ustrucavanja pitala
Covek Aleksej zapravo ko je
A neko iz gomile zamisljeno rece
Covek Aleksej lik je iz pesme
Uostalom
kao i mi

I

Perun je sada vec veliki lijander u basti gospodje
Karenjine
Neobicno zelen i razlistao, budi uzdahe Aninih prijateljica, dok na verandi ispijaju popodnevni caj.
Njima je poznato da ga je Ana starom antikvaru iz Perua platila svojim lepim telom.
I one bi to ucinile bez razmisljanja, samo da su bile u prilici.

I niko ni ne sluti, Perun je neizmerno zaljubljen
u gospodju Karenjinu, jos od dana kada je sa prasnjave police,
posmatrao Anu, dok je svlacila svilenu haljinu, pred smezuranim licem uzbudjenog starca.

Anin suprug ne voli lijander jer ga Perunove grane,
koje dopiru do prozora spavace sobe, uvek uplase
kada ustaje nocu da mokri.
Zbog toga on, sanjiv i isprovociran, obicno mokri
kroz prozor, gde su grane lijandera vecinom sasusene.

- Alekseju, ostavi te papire i idi da zalijes lijander!
- Ali mama, pa Vi nikako ne shvatate da ste i sami
deo tih papira. I Vi i taj lijander, sto neumereno raste i posle svake Vase reci pusta novi list. Ne pojiti, njega treba unistiti
da Vas ne podseca na gresku koju ste ucinili na proputovanju kroz Peru.
U protivnom, opet cete se baciti pod voz.

I uvek isto bude.

:) ++

...mozda bi ih konacno mogao, ovako prepisane, staviti u jednu fijoku kompa, al kad razmislim ipak su mi vrednije otkucane. ko bi ga znao zasto......

*