15. 09. 2011.

oni II

oni II
-da'l primetite lepa moja
da se od dana
kada se pojavila moja nežna pesma
na stranicama nešto čarobno pokrenulo

-kada tišina nastane
ja znam
otišli su
duga je to priča
šta da se radi
sta
da se radi

-tužan sam
a to ništa mojoj vrsti novo nije
al' ovaj sam put tužan zbog te pesmice
iskovane u nekoj toploj duši
davno
kad pero nisu ni koristili naši stari
kad su devojke raspuknutog srca gledale u daljinu
kad će on doći
došao bi da može
more mu neda
a pesma sa reklame tada se rodi
i dođe na ovaj sviet

-o tugo
zalit sebe ili druge
zivote
to sto te treba produzit
bez tebe ne umije odrzat

usalud sve
odseci jos jednom svaku ruku
i svoju
strgni maske s bezbrojnih lica
sve manje je vetra i vremena
sve vise trnja
sve manje ruza
o tugo beskrajne nemoci

-opet sam tužan što te nema
a pogledaj zašto
pogleddaj tu minutu
ili si vidovita
ili sudbini naklonjena
ili sudbina tebi
pa si me prestigla
u toj sudbonosnoj minuti

-svaka ulica zavrsava udicom
a udica ulicom
kojom ces se koprcati ulovljen
ici negde ili ne
tuzno je
svakako ce proci
i ova minuta