10. 09. 2011.

grudnjak

ovo je treci po redu i najzad je ok. u lisci, zna se, a velicina 90, korpe D (dobre) hahaha... ne znam sta mi je bilo da kupim E, a onda mi mira kupila C, prvo veliko, drugo malo, pa onda je jasno da je D. evo me iz grada po najvecoj zezi, opet sam sve potrosila, osim brusa koji je tacno 30 km, boje koze, cisti pamuk, kupila bih i crni, ali nisam imala novca, na ulici sam kupila dva pamucna-zimska carsafa, jedan sa zelenim, a jedan sa crvenim linijama,(momak mi dao 2 za 13 km, a kao jedan je 7) nigde nisam nasla crnu cokoladu i evo me kuci u pola jedan, pijem sumeci mg i grickam suncokretove semenke i vec sam na kompu u svojoj sobi... nisam zvala sonju da idemo u grad jer je legla jutros u 7. bila sam jos u maloj indiji, radnji kod hotela evropa, te u biljnooj apoteci matije paunovske, slucajno usla trazeci ulja, kalijumovu so i slicno... dali su mi prospekt njihovih proizvoda, pogledacu... onda sam bila BBI centru, u prizemlju, u konzumu, ali nisam nista kupila, nije bilo cak ni crne cokolade, a ni kalijumove soli... i put nazad sa 31-e, vruce je, ali ok, sela sam i do dobrinje, pa opet na cosak i opet nema cokolade... crna cikolada je postala jako trazen artikal i skoro je nemoguce naci, sve u svemu, sve pare, a to je 100 € ili 200 km koje sam digla u cetvrtak sam potrosila, znaci za 3 dana... uglavnom hrana, sonji za pasos i meni grudnjak, koji je mislim najbolja investicija od svega ovoga jer kad je dobar nosim ga godinama, jos jedan ovakav i dosta mi dok sam ziva... i sad je na meni bio jedan liscin koji je iznosen 10 g. e takve se stvari isplate koliko god kostaju...
skidam etikete i vidim nije lisca, ali jest slovenacki, valja rade sa njima u saradnji, a i kupljen je u liscinoj radnji...


Nedrček brez kosti Tina
(grudnjak bez zice, Tina)
proizvodi-komet-metlika.sl
velicina: 90 D