02. 03. 2011.

o svemu

o svemu; kao rubrika: juce - danas - sutra
juce: Vendi vidi FIRCI
danas: pada i dalje sneg
sutra: valjda isto

to i ostalo: pa htela sam nesto o svojim blogovima, i onaj beli, nadzemni i ovaj crni, podzemni su u sustini isti, jednostavno ja ne mogu biti nesto drugo, opet isto, pabircenje, stvari koje volim, oznake skoro iste, tamo nesto sredjeniji postovi, ovde dnevni zapisi malo opusteniji jer ne pazim sta i kako pisem i to je sve (tamo za godinu dana 250 postova, sto nije malo, ali ovde za nepuna dva meseca preslia sam tu cifru, a sa gornja, nadzemna 2 bloga blizu je 400)... pa cemu ovo i otkud toliko? pa treba mi neki dnevnik, sto rekla bebi dol: ja nisam imala brace, ni sestara, pa nisam imala sa kim da pricam, da se igram i svadjam, pa sam oduvek pisala dnevnik, 'tako' i ja, imala sam i imam sestru i brata, ali kao da nisam, jer ta samoca je u nama samima, ja sam oduvek sama u dusi, ne pisu dnevnik jedinci nego pojedinci... koliko sam samo na myspaceu pisala i sa drugima i sa samom sobom i sama sebi... materijala na profilu: emili ima puno, tog samotnog kao ovde, ali onim novim dizajnom su skoro onemogucili citanje stranica, tako je i sa arhivom dopisivanja sa markom na bd, nazalost, ali sto je tu je... u to su se stukli silni dani, meseci i godine, i ne samo u to, ali uzivala sam u tome i ne zalim, sve je to neko iskustvo koje mi je bilo sudjeno...
sinoc se cekala trazena i najavljena fircijeva pojava u emisiji 'amiGsou' i docekala, zene su pale u ekstazu i pre pocetka, na forumu sve sa avatarima sa njegovim likom, zvale su i prizivale, tepale i nisu disale i kad se sve 'svrsilo' u trenu, bio je to kao lep i kratak san... i sta reci? bio je lep, pametan i privlacan do besvesti... sta reci, osim mu otpevati: 'lepi moj'... ah, na kraju smo culi dve nove ekv-obrade: 'ti si sav moj bol' i 'zemlja', pevao je njegov prijatelj milos, a on je bio za bubnjevima, i za mesec dana izlazi novi cd, ekv-obrada... nisu pricali o dvoru i famoznoj flasi, verovatno je to bio njegov uslov i bravo i za to... u publici mu je bila devojka jasmina sa predivnim osmehom, i za kraj o njemu odgovor na jedno pitanje koje je izvukao u onim famoznim intimnim kuglicama: da li je sustinski srecan? odgovor kao iz topa: apsolutno da! i smatra i da su svi ljudi sustinski srecni samo sto treba da dodju na nivo spoznaje, upravo ono sto sam i ja svojevremeno spoznala i o sreci, o slobodi... ali eto dodju opet neka teska vremena u kojima se treba opet setiti toga, spoznaja postoji, ali snaga nestane... valjda se vrati... sve sam ovo sinoc gledala, a jutros citala na forumu, pa i nasla dobre fotke...
danas: pada i dalje sneg, zima se urotila protiv mene... ustalila sam uzimanje sonji laptopa oko ponoci i evo vec 3 noci ona normalno spava, sad je ustala i spremila se da ide u kupovinu, ali ja sam i dalje bolesna... boli me dusa...
sutra: je cetvrtak, net, tv i za rucak: pljeskavica i salata...