13. 03. 2011.

depresija

produzena zima umesto proleca... hladan vetar i ostaci snega... ustajanje i praznina i bezvoljnost... iako je nedelja i jeftina struja nista mi se ne radi... rucak imamo, pasulj od prekjuce... dorucak i posluzenje macku koji je bolje, pricam sa sonjom o depresiji, nekim samoubistvima u mojoj i njenoj familiji, nasim iskustvima sa depresijom, zavrsavam sa pozitivnim planovima-zeljama, zapravo snovima da ona i ja odemo negde daleko zajedno ove godine... a jucesnja iskusenja na zapadnom forumu cu za pojas zadenuti i citati, samo citati... na istocnoj strani je sinic bila specijalna emisija sa super finalistima dvora, svi su bili osim bebi, a svima je nedostajala da kaze: 'dokumenta! ili: no, no, no'... veceras pocinje ex-yu-vb i na istocnom forumu su se vec usmerili na taj pf i nagadjaju ko, sta i slicno... nisam zainteresovana jer su preterali sa realitijima, sve jedan za drugim i trecim od septembra, nekako i moze da se pocne da gleda u jesen jer dolazi zima i tu zimu treba nekako potrositi, skratiti, ako ne mozes svojim zivotom, uzmi tudje, pa se bavi njima, ali sad kad cekam da svane, da seva propeva, ovo mi zaista ne treba... malo sam usporila i sa postanjem ovde, razumnjivo... evo ide slika dana, nesto kao da je art, nije mi cista fotografija, ali nije kich, a sto se sadrzaja tice odgovara ovoj temi... zena, muzika i vrana...