04. 03. 2011.

uopste

htedoh reci: ostalo, ali nije nista ostalo, pa zato naslov: uopste, dnevnicki, j-d-s... juce sam bila malo na forumu i onoj temi o dzemu i sendvicima, postavila im post o bestilju i nisu znali da je to pekmez bez secera koji je i eva pravila na farmi,a pravi se u bosni... jutros vidim da prase po noci, ujutru nikog nema i hvala bogu da nema, nije to bez veze... prekinut rad hrvatskog foruma, muspace me ne zanima, jos sam neodlucna da otvorim fb, neki sajtovi za glasanje za farmu i dvor isto ne rade, a dosli su me dupeta, e sad posto mi je iz dupeta doslo u glavu, necu ni na ovom forumu da se ukljucujem kao nekad... procitam, tek da se informisem i ako zapazim nesto zanimljivo kao juce onu kozmetiku, uzimam, i to je to... juce sam tako inspirisana tim temama o hrani koja je u totalnoj suprotnosti sa zdravljem, podigla spomenik u svom blogu nekim namirnicama, upisala sam u spomenar, hleb, slatkise, sarmu... jutros nalazim na zapadnom blogu novi post, iskustva sa lchf ishranom i evo jednog u prethodnom postu... procitah ih sonji, ona drsko odreagova, ona jede tatin beli hleb po noci, pa sta od nje osekivati, uputih je da uzme laptop i udalji se u kuhinju sto je odmah i ucinila, puna besa, zlobe, vristeci... eh, sine moj, pitace te starost, gde ti je bila mladost? pitace te guzica za glavu i glava za guzicu, to je kod tebe isto... neka ti je bog na pomoci...
danas rucak: piletina, karfiol, obareno, supa ostaje za sutra, meso i karfiol se bace na tavu i doda kus-kus... mislim da ce biti i za sutra... a sutra je subota... mart je, a i dalje je sneg i hladno...