05. 03. 2011.

arsen

citajuci vas vidim da je bila neka frka sa Lepom i Draganom... odgledala sam samo deo frke tako da mi jos nije jasno o cemu se radi.. znaci noc zvana frka... kao sto rekoh nisam gledala Dvor posto smo bili na koncertu Arsena Dedica... e paaa mogu vam reci da je ova frka na dvoru sala mala za frku koju je Dedic napravio juce... covek se toliko ubio( od alkohola) da je jedva dobauljao do bine... u jednom momentu sam mislila da je jako bolestan star i da jedva hoda... alii... kada je poceo da prica i baulja po bini bilo nam je svima jasno o cemu se radi... ja ljudi vama to ne mogu da opisem... napravio je opste ludilo... kako je bauljao i hvatao ravnotezu rekla sam prijatelju ( ciji je klub) zasto mu ne daju stolicu... ovaj blago sokiran jer kaze da je toliko tvrdoglav i namcorast da ne da da mu bilo ko pomogne i da nece da sedne... vrhunac je bio kada je u jednom momentu pao sa bine i to svom duzinom... lezao je dole i nije mogao da ustane... prisao mu je Zoki Predin i jos neki momci i podigli ga... Arsen je nesto promrmljao sedeo na podu bine... sin mu je za to vreme mrtav ladan svirao dalje... posle pada su ga nekako pridigli i smestili u stolicu... i pevao je dalje... kako tako... malo je lovio tekstove ali... glas je glas cak i pijan... sve u svemu meni je sve to izgledalo jako jadno... ustvari bilo mi ga je nekako zao, a mislim da i vecini posetilaca... prijateljica je imala dogovor za intervju... kaze mi da je bio uzasan... da je menjao raspolozenje na dva minuta... da je cak bio jako nadmen i bezobrazan... mislim da mu niko nije zamerio ipak je on Arsen Dedic... pored koncerta dobili smo i pozorisnu predstavu reziranu na licu mesta... svakako cemo ovaj koncert svi pamtiti...


*znaci opet iako mu je par godina presadjena jetra... eto sta je bolest zvana alkoholizam...