11. 03. 2011.

forumasenje 2

kasnije...
zapravo sutradan ujutru... jednim okom gledam istocni forum i ocekujem vecerasnje super finale rijalitija dvor, a drugim na zapadni koji je proradio, ja se ukljucila za probu i ide ali od nule, sve ispocetka... ali se mislim vredi li to i hocu li sa ovom glavom i ovim dupetom ponavljati iste greske? naravno da necu jer sam se naforumasila i nanetila za ovaj zivot... bas me vise ni mrvu ne vuce to komuniciranje i nabijanje postova koje ce se posle brisati, a sta imam sad od toga? nista i ovako i onako... zbir je nula svakako i niposto necu ponavljati greske, mozda nekad nesto, s nekim opusteno otipkati i to je to... svaka se skola placa, ja sam ovu netovsku dobro platila i sta na kraju reci: da nisam ne bi znala mnogo dobrih stvari, a i zato je trebalo pteci neki put, trebale neke i zrtve...
sinoc na tv-pink bih nisu prenosili izbacivanje sa dvora zbog neke svoje dosadne emisije... odgledala sam iza 11 sati u odlozenom prenosu, bebi je usla u super finale sa jos 5 dvorjana... navijam za nju, pa sam sa fiksnog jednom okrenula... vidim je jutros u 10 sati dok svi spavaju da sedi u dvoristu, drema k'o moj macak i pije kafu... bebi je kao macka, neka je bog cuva... sto se tice forumaa, samo citam, ne samo da se cuvam da ne ponavljam greske, nego mi nije stalo, cekam prolece i zivot, u nedelju pocinje veliki brat, pomalo cu gledati i malo citati na istocnom forumu, ali zapadni je odsvirao svoje, hvala bogu.