10. 03. 2011.

forumasenje 1

juce pisem o prvom kuckanju i e-muvanju (od eve do jos 100-tinjak ni-t-kova) na kojem sam bila skoro godinu dana jer drugo nista nisam ni znala na netu, a kako smo se sonja i ja i tu nasle, nije mi jasno, onda sam u aprilu 2006. nasla slucajno hrvatski forum na kome sam bila intezzzivno do kraja leta jer sam tad nasla my~spac~E... povremeno sam se javljala na hr.forum i odrzavala svoj prvi i glavni nick... ali i otvarala druge, kao i vecina, drugi bi nestajali automatski ako ne pises 3 meseca i tako do ove godine dok nisu nekim ciscenjem foruma obrisali vecinu profila, a moje sve, cak i taj prvi, ostao je samo zadnji, koji sam registrovala prosle godine na svoj rodjendan (emilie) i on je regularan jer je i registrovan sa novog kompjutera, 3 veca sa starog sam preregistrovala pocetkom nove godive, i u prvi mah izgledalo je i da sam spasila i broj postova, ali se tad desio smak foruma, bar za mene, pokusavala sam da udjem svako jutro od tad do sad, ali nista, ipak nisam odustajala jer sam navikla da na njihovom sajtu ujutru pogledam vesti... a onda pritisnem i forum reda radi, ali nista... pomisljala sam da i ne radi ili je promenio adresu... tako i jutros pritisnuh oznaku za forum i ne samo da se otvori, nego je 'no5' bila online, da li je tako bila svo ovo vreme? nemoguce, ali cudno, stavim joj avatar i primetim da je registracija od pocetka januara ok, ali postovi su 0, ukucam nekoliko postova da proverim da li funkcionira, ok, onda se probam ukljuciti na onaj prvi, glavni nick, ide, stavim avatar, takodje postovi 0... primetim da su mi ostali nickovi skroz zbrisani... ali i da je forum sve vreme radio, to vidim po datumima tema i postova drugih forumasa, sto znaci da su meni zabranili pristup ili bas nisam za 2 meseca potrefila momenat kad radi?... znaci imam onaj jedan regularni sa nesto malo preko 600 postova, i ova 2 stara, sto krecu od pocetka, s tim sto je onaj glavni dobio danasnji datum za registraciju... ja sam ga inace preregistrovala 11.1. 2011. i tada je i nastupio kurslus do jutros... i dok sam se snasla, kvar je opet nastupio... sta dalje? nista... videcu o5 za 2 mececa... :))