11. 03. 2011.

bolovanje

drugi dan macak je bolestan: ne jede, samo se skupio i drema, juce je pojeo 2 bobice i povratio, posle nista, jutros sam mu dala malo pilecih prsa sitno iseckanih, pojeo je malo i sad spava na fotelji u mojoj sobi, ali se trza na svaki sum... i onako je mrsav, dlaka mu opada, vec neko vreme pije puno vode i przi se pred grejalicom i na peci i sta sad? da li je djavo dosao po svoje, tek mu je cetvrta godina, ali on je samo zahvaljujuci nama i nasoj paznji, uslovima u kojima je ziveo i zivi do sad... njegove mogucnosti su tanke, znali smo da nije dugovecan, ali nismo puno mislili o tome... a sad nije lako... uvukao nam se pod kozu, postao deo nas i ovog stana, odlazi li to on pre mene?
a koliko sam mu imena dala, i koliko tepala i koliko bih mu ih jos dala... tuzne su bolesne mace, predaju se, samo prestanu da jedu i dremaju, to sto ih muci nikom ne kazuju, jos dolazi meni u krilo i prede mi... mozes ga nositi gde god hoces, ne opire se, on divljak nad divljacima... pradao se ili... nikad se ne zna... mozda mu bog podari jos jedan zivot!?