06. 03. 2011.

iskustvo 3

-Prešla sam na LCHF istog dana kad sam saznala za taj način prehrane. Nisam samoj sebi vjerovala da ću izdržati, to je bilo dijametralno suprotno onome što jedem i onome što volim jesti. Nisam vjerovala da ću moći bez slatkiša. Da imam 15 godina manje vjerojatno bih brzo odustala, ali svjesna da se više nemam vremena zezati sa svojim zdravljem, vrlo sam ozbiljno i disciplinirano prihvatila LCHF. Poboljšanja sam osjetila vrlo brzo. Već za nekoliko dana sam prestala biti žedna po noći. Počela sam se jako dobro psihički i fizički osjećati. Kilogrami su samo padali, makar sam jela poprilične količine hrane. Nisam se mogla načuditi. Prestala sam s popodnevnim drijemanjem (prije je to bilo svakodnevno). Nestala je glad, prije sam stalno nešto žvakala... Nakon 2 mjeseca LCHFa, riješila sam se i Candide albicans koja mi se svako malo javljala. Nalet energije je bio nevjerojatan, prestale su depresivne epizode (ja sam se u jednom periodu svog života i liječila od depresije). Spontano sam došla do valjda svoje idealne kilaže od 63,5 kg. Ta se kilaža zaustavila na toj brojci.
-Nakon dva tjedna na LCHF-u ostala sam ugodno iznenađena – uživala sam u hrani, nisam nimalo osjećala glad, jela sam do sitosti, a kile su išle dolje. Prije mi je bilo nezamislivo jesti doručak bez kruha, ručak bez tijesta, riže ili krumpira, a sad sam šokirana koliko sam toga unosila u sebe, a uopće nije bilo potrebno. S vremenom me je organizam počeo tražiti manje količine hrane, tako da sada pojedem mnogo manje nego prije (ali puno više povrća i mliječnih proizvoda), a sita sam, zadovoljna i puna energije. U šest mjeseci otišlo je 15 kilograma, i dalje se polako tope. O LCHF-u više ne razmišljam kao o dijeti, nego o načinu prehrane koji želim zadržati jer se od njega osjećam dobro.
-Moja energija je zavidna i nema pospanosti, puno lakše podnosim stres a i san mi je puno bolji. Do sad nisam skinula kg, a imam viška oko 5kg koje bi voljela skinuti jer je to salo sa struka, ali se ne opterećujem jer znam da ću uz ovu prehranu i uz trčanje koje prakticiram kad nije jako hladno, do ljeta skinuti sav višak. Puno mi je važnije što znam da činim dobro svom zdravlju i tijelu i što sam napokon shvatila tko me i zašto laže!! Toplo svakome preporučam ovakvu prehranu jer to nije dijeta već ishrana za svakoga tko voli svoje tijelo i želi sačuvati svoje zdravlje. Hvala Aniti što je nesebično podijelila svoje znanje s nama koji smo bili u zabludi.