12. 03. 2011.

subota

suncano, dvor sinoc zavrsen, bebica peta, djus dupli pobednik... no comment
2 dana odmora, pa veliki brat... malo pisala i stavljala slike na hr.forum i sad slusam sa sonjom na vh1 frontmen vikend, ona mi zapisuje... macak je bolje, a to je najvaznije...
e sad sta sam radila na zapadnom forumu? malo pisala, malo stavljala kul slike, kao one u sledecem postu i pricala sa nekim o Antoninu Artaudu kojeg ima na avataru, odao mi je priznanje da sam jedina na forumu cula za njega...
Gledati stvari značilo je gledati Beskraj. Sada kad promatram svjetlost teško mi je misliti na Boga. A ipak je on, Bog, taj koji je sve stvorio. No Zlo je u svim stvarima, a ja, čovjek, više se ne mogu osjećati čisto. U meni postoji nešto užasno što raste i što ne dolazi iz mene, nego iz tmina koje imam u sebi, tamo gdje čovječja duša ne zna gdje počinje Ja, i gdje završava, i tko je taj tko mu je dao da započne onakvo kakvo se vidi. A Pejotl mi to kaže. S Njim više ne znam za laž.

Antonin Artaud