10. 03. 2011.

carls

Muškarac i žena u krevetu u 10 uveče

Osjećam se kao konzerva sardina, kaže ona.
Osjećam se kao flaster, kažem ja.
Osjećam se kao sendvič s tunjevinom, kaže.
Osjećam se kao isjeckan paradajz, kažem.
Osjećam kao da će kiša, kaže.
Osjećam da je stao sat, kažem.

Osjećam da vrata nisu zaključana, kaže.
Osjećam da će da uđe slon, kažem.
Osjećam da bi trebalo da platimo kiriju, kaže.
Osjećam da bi trebalo da nađem posao, kažem.
Osjećam da bi trebalo da nađeš posao, kaže.

ne radi mi se, kažem.

Osjećam da te nije briga za mene, kaže.
Osjećam da bi trebalo da vodimo ljubav, kažem.
Osjećam da smo previše vodili ljubav, kaže.
Osjećam da bi trebalo još da vodimo ljubav, kažem.
Osjećam da bi trebalo da nađeš posao, kaže.
Osjećam da bi trebalo da nađeš posao, kažem.

Osjećam da mi treba piće, kaže.
Osjećam da mi treba flaša viskija, kažem.
Osjećam da ćemo završiti na vinu, kaže.
Osjećam da si u pravu, kažem.
Osjećam da se predajem, kaže.

Osjećam da bi trebalo da se okupam, kažem.
Osjećam i ja da bi trebalo da se okupaš, kaže.
Osjećam da bi trebalo da mi izribaš leđa, kažem.
Osjećam da me ne voliš, kaže.
Osjećam da te volim, kažem.
Osjećam ga sad u sebi, kaže.
Osjećam ga sad u tebi, kažem.

Osjećam da te sada volim, kaže.
Osjećam da te volim više nego ti mene, kažem.
Osjećam se predivno, vrištala bih, kaže.
Osjećam se kao da bih mogao zauvijek ovako, kažem.
Osjećam da možeš, kaže.
Osjećam, kažem ja.


Charles Bukowski