09. 03. 2011.

kucanje

ovo bi trebala da bude i nova tema i oznaka: gde cu da prekucavam delove starih dnevnika, ne ratnih, ne iz igala, vec one iz poslednjeg vremena dok sam jos radila ili nesto posle, znaci vreme pisanja u svesku... prvo cu da to nadjem...
na prvo trazenje nasla sam svesku sa slikom paukove mreze i 2 pauka, unutra na prvoj strani su oznake: decembar 2005. - januar 2006.
pa naslov sveske: TROJE U PAUKOVOJ MREZI... da, na poslednjoj korici je jos 1 pauk, sam... onda nacrtana mreza i u njoj pise: sonja, rade + ja, ispos toga
* prosinac ** pauci (cipiko) *** rozaseka (menjanje - slika reci)...
ispod toga NE - EKV, podebljano i u kockasto zadebljano hemijakom olovkom, plavom... ispod toga * Alinea * (net, pa opet dole DOLLY... takodje podebljano i u cetvrtastom okviru i ponovljeno i crnenom hemijskom, u produzetku iza dolly: animal...(nije janje za klanje nego mazzzno)
poslednje u toj svesci je iz 19.1. 2006.: molitva, bogojavljenje, kafa oko 9...
= znaci, ovo je bila prva faza (godina) kompjuterisanja... kad sam isto tako ucila kucanje i neku osnovnu azbuku-abecedu upravljanja kompjuterom i netom, sve sama, to jest, samouko...
i pise na kraju sveske: spremila sam da od sutra pisem u novu svesku: plavo drvo zivota (racunska i natpis: I love my planet)
eto, idem u potragu za tom sveskom...