02. 03. 2011.

o zemlji

Ovo je zemlja za nas
Ovo je zemlja za sve naše ljude
Ovo je kuća za nas
Ovo je kuća za svu našu decu
Pogledaj me, o pogledaj me
Očima deteta

...prvo ja volim pesmu zemlja od ekv-a, drugo ja volim i tu zemlju o kojoj pesma peva, ali nema vise ni ekv-a, ni te zemlje... ima samo nostalgije... zato sam juce kad sam videla i fircija i posle cula zvuke ove pesme, ustreptala, bese to i lep i tuzan tren u isti mah... da, muzika je to sto me podizalo u toj pesmi, ja uvek iako sam nekakav pesnik, vise reagujem na neku muziku, nego reci, mozda sto ja imam svoje reci, a nemam muziku, nego me necija pogodi, desi se to i sa stranim pesmama gde i ne znam jezik, pa ipak pesma dira... pa desi se i sa nasim pesmama kao sto je zemlja... nikad, a pogotovo posle rata, ne slusam vesti i ne pratim politicka zbivanja, ne idem na izbore, totalno sam apoliticna... iako sam nekad bila clan skj-u po vaspitanju, ja sam i umetnik u dusi, nisam trpela i ne trpim diktate, a to je zavrsilo kako je zavrsilo... ipak ona zemlja u kojoj smo se rodili, u kojoj smo ziveli, kad je nestala je shvatila sam koliko je bila lepa, draga i moja... sve sto je dobro, shvatimo da je dobro kad nestane, nemam ja vise ni zemlje, ni grada, ni stana, nn osoba bez stalnog prebivalista... imam 2 drzavljanstva, jedno po rodjenju, jedno po zivotu... i vise pripadam tom prvom iako ne zivim u njemu... moja zemlja je zemlja koje nema, evo ovaj krticnjak pod zemljom u koji sam se sakrila od sveta kao i mnogi slicni meni... a gde su nasa deca? ona deca za koju su ispevane ovakve pesme... evo ih, kao i moje ne zna na kojoj je planeti, zivi bez smisla i cilja, misli i sanja jezikom koji joj nije maternji, majka joj je najveci neprijatelj jer se bori sa njom kao sa vetrenjacama, ali ni ona ni ja niti se mozemo razumeti, niti mozemo jedna bez druge, zato mi mozemo biti i dalje u toj nostalgicnoj pesmi koje nema... a firci kaze, neka neko dete opet cuje ekv, dobro je to, neka cuje, pa sta bude...
U svakom porazu ja sam video deo slobode
I kad je gotovo
Za mene, znaj, tek tad je počelo
Pogledaj me, o pogledaj me
Očima deteta