09. 03. 2011.

bebi igra

evo video sa zadnje zurke, posle je sa jos nekoliko njih spavala vani, za tu ludost su dobili od krunskog saveta po 30 dukata, tako da je bebi vratila djusu 8 koliko mu je bila duzna i jedva cekala pileta da kupi hleba i cigara... bebi ide dalje, mozda do veceras... nece pobediti, nece uzeti nagradu, tu su grandovci, balavci i smrznuti danijel iliti "deda paun", ali nije bitno, bebi je igrala i ludo se zabavljala za sebe i za nas koji je volimo i kapiramo... ona je nasa zvezdica, jedna od retkih kakvih je 80-tih bilo u svetu, posebna, istancana, zanimljiva, harizmaticna, a pogubljena u ovom sadasnjem svetu kicha i nekulture... dokle je doslo da bebi igra po stolovima uz mitra mirica i vice "ne moze nam niko nista, jaci samo od sudbine, mogu samo da nas mrze oni sto nas ne vole", ko moze da mrzi bebi dol? sto rekao dejan milicevic sinoc napustajuci dvor, a prenoseci ono sto je za nju rekao firci: bebi treba cuvati! koliko cuvamo bebi? toliko da vec godinama nije izdala cd, ima pesme, ali kome je do njenih pesama...kao sto je i posle farme zaigrala i sada je bebi uhvatila jos jedan krug igre, dokle ce stici sa tim nmrsavim telom, naizgled krhkim i slabim... hoce li i ovo odneti pustinjski vetar, hoce li je mozda produziti igru jos neki realiti ili ce nasa nefertiti zauvek odplesati u svom ritmu tamo negde iznad duge...
Negde, tu iznad duge gde ljubav sja,
negde postoji zemlja o kojoj sanjam ja
Tamo, tu iznad duge nebo zri
snovi daju ti pravo da tamo budes ti
I jednog dana videcu ja, zvezdu koja s neba pada meni
Probudicu se u toj zemlji gde za mene sve se radja,
vecno zeleni...
Negde, tu iznad duge, ptice su, znaj
Ptice su iznad duge
Zasto ne mogu ja?
I ako srecne ptice lete iznad duge
zar ne mogu ja?...