05. 03. 2011.

razgovor

subota i gledam dvor u 10 sati... negde na pola telefon: mira... i ispovedam najnovije dogadjaje... zakljucujemo da u aprilu dolazim kod nje... za razgovor - dogovor, a posle se vracam da ovde pakujem stvari koje su smestiti kod nje u kuci... predlaze mi da budem neko vreme kod nje, a onda u neki smestaj na palama, pansion za 150 €, to mogu od penzije da placam, a za to vreme se ovde stan prodaje... ako bude potreban advokat, nacicemo ga... kazem joj kako sam resila slucaj sa sonjom oduzimanjem laptopa i o najnovijem sukobu sa njim i sta je sve reakao... sve ona to zna i donekle sonju zali, takva je i sta se tu moze, kao sto je dragan bio ko nebo i zemlja u odnosu na nas dve... isto mi za vrsac kaze, ne samo da je tamo skupo, nego gde cu sama, ona bi volela da sam blizu nje... pale, joj, videcemo... nocas je sonja uzimala fen iz moje sobe, cudila sam se da se ona kupa, a ustvari on je trazio da mu ga da jer sam mu zabranila ulazak u moju sobu, cak sam i onu kutiju sa racunima za rezije konacno izbacila iz svoje sobe... trazio je moje papire da se u cg posalju za penziju, i to sam po ko zna koji put zabranila, izgovorene su neke stare i neke nove ruzne reci, ali izdrzala sam, rekao je da ne brine o sonji jer je ona odrasla, tako kad pomislim i u pravu je, ali ne znam sta ja tu radim? to sam ispricala miri i jos detalja...
oni su ok, raka je bolje, toplo im je jer ne stede na grejanju, a mogu sebi da priuste... ona je jos u stanu, a on je u kuci, pa jedno drugom dolaze i kaze da im je to razbilo zimsku monotoniju...