07. 03. 2011.

nista

danas nista, ovde, sama sebi obecavam, jer preteriujem, juce pogotovo, kad pocnem za necim da tragam, preteram, slusala sam inxs, provela sam dan na tragu svega o MH, a posebno me takla sudbina njegove kcerke, male tiger lily, koja je ostala i bez oca i majke... tako da danas necu nista, dosta skupljanja mrvica, dosta pabircenja, dosta nostalgije, dosta patetike, napolju i dalje provejava sneg, puse, hladno je, macak se lize na fotelji pored mene, cekam da i mart prodje, vocni je dan, treci dan kako sam sasla na 65... kg i sve vise mislim kako da skroz predjem na lchf, ali sonja se opire, juce je ona pravila testeninu sa kineskim povrcem i nije lose, ali testeninu izbegavam, pa sad kako cu to sa njom jos ne znam, za sad koristim sto vise masnu pavlaku, a moze i vise sireva i masnijeg jogurta, u tom mlecnom pravcu cu ici kad je vecera u pitanju i inace jer su mi meso i mesne masnoce teze i nisam sigurna da ce mi ih stomak podnositi... nemam vise onaj bol pri saginjanju na levoj strani ispod grudi, nekad me malo podkoci gusteraca, ali sve je to bolje nego sto je bilo... pitanje je da li bi mi protiv nervoze i stresa, mog najveceg neprijatelja, pomogla ova ishrana, pisu neki na anitinom blogu da im je i u tom pogledu pomogla ova ishrana, ja ne mogu da sudim jer samo razmisljam o tome, a prelaz na nju mi je samo u planu ili nekom pocetku ispitivanja... kokosovo ulje nisam nasla na dobrinji, a pitanje je da li ga uopste ima u sarajevu?
mogla bih da slaninu, vrat, sumku ujutru ubacim u omlet, to bi bio hemendeks... dobar engleski dorucak je bitan i za metabolizam... znaci takav doruvak, rucak meso i povrce, neka salata, vecera sir, puter, pavlaka, jogurt, uzine vocke...