04. 03. 2011.

iskustvo 1

Sandra, 39 godina, Zagreb

Od 11.11.2010. sam na LCHF prehrani, početnih 85 kg, problemi sa želucem uzrokovani Helyco bakterijom, mučnina, napuhavanje, plinovi, dijareja skoro svaki dan. Tegobe sa kralježnicom i koljenima zbog viška kilograma u vidu bolova i uklještenja svako malo.
Već nakon 3-4 dana prehrane bez šećera i ugljikohidrata nestalo je nadutosti i plinova, probava se normalizirala, stolica normalna 1 x dnevno. Nakon 2 tjedna prvo vaganje je pokazalo 3 kg manje što mi je bio dodatni poticaj, a vaganje prije Božića, dakle 6 tjedana LCHF prehrane, vaga pokazuje 7 kg manje. Problemi sa želucem su nestali, nema više mučnine, žgaravice ni bolova. Nakon 4 tjedna LCHF-a odlazim na sistematski, rezultati: masnoća u krvi sa 7 pala na 5.1, šećer 4,9. Kralježnica i koljena su odlično i više me ne bole.
Do danas 01.03.2011. lakša sam za 13 kg, trenutno imam 72 kg. Odlično se osjećam, puna sam energije, oko mene svi bolesni, gripozni no meni ništa. Čak su moji ukućani bili bolesni, meni ništa. Jako sam zadovoljna ovim načinom prehrane, nisam ni u jednom trenutku bila gladna niti se osjećala loše i zato ću se tako hraniti i dalje. Uz ovu prehranu sam počela intenzivnije plivati, saunirati i šetati po prirodi sa psom jer me energija jednostavno tjera na kretanje.
Cilj mi je skinuti još 5 kg do proljeća što neće biti nikakav problem. Ponekad si priuštim i pokoji kolač (za sada samo LCHF kolači) a sa vremenom ću si priuštiti i šnitu kruha kojeg sama pečem ili integralne tjestenine. No ne baš previše jer sam primijetila da mi od takvih ugljikohidrata počinju tegobe sa želucem po čemu se može zaključiti da meni osobno šećeri i ugljikohidrati iz žitarica ne odgovaraju. Ustvari, meni koja sam obožavala tjesteninu u svim oblicima više uopće ne nedostaje. Obzirom da jedem puno više povrća, mislim da su mi ti ugljikohidrati sasvim dovoljni.
Željela bih samo još spomenuti i moju mamu koja ima 60 godina i bila je dijabetičar. Šećer joj je varirao između 7-10 jer je ona i inače jako pazila na prehranu kako bi izbjegla uzimanje lijekova. Šećer joj se pojavio u zadnjih 5-6 godina. Prihvatila je LCHF, skinula 7 kg i skroz regulirala šećer koji joj sada ne prelazi 5. Prezadovoljna je sa ovim načinom prehrane toliko da kad zove obitelj na ručak, svi jedemo LCHF.