07. 09. 2011.

o5 caj


o5 caj, zapravo jutros sam oko 8 popila sumeci mg i lekove i krenula vani, u banku i kupovinu jer frizider je prazan, da se prepadnes kad ga otvoris, (ilustracija - slika dana sa hickokovom glavom u frizu)...ali u banci je bio dugacak red, a ja u redovima ne stojim, cak i kad u novcaniku nema nista, ovaj put bilo je sice za jednu tunjevinu, jedan feta sir, povrce za salatu, kikiriki za grickanje i cak za jedan sapun... i tako vratila sam se i pijem caj... setila sam se jedne preverove pesme, ne znam je li jedna od ove dve sto sam ih stavila na vanjski i unutrasnji blog, ali eto za secanje... jutra su vec sveza i preko dana se lakse dise iako u mojoj sobi jos popodne bude pretoplo... inace sve je po starom, sonja je legla kad sam ja ustala, mira je jos na moru...
uskoro cu i ja na odmor... obozavam ranu jesen i toplotu koja prijatno greje, ali ne guši... nadam se da ce to biti jesen po mom ukusu... puno sunca i toplote...