15. 09. 2011.

prevod

Tišina je zlato

Ukoliko zanemim onda nisam stvaran
ali ukoliko se proderem
niko me ne cuje
Ako stavim masku imam se gde sakriti...

Sutnja je zlato, mene su ukrotili
Bezbedan u svojoj kozi
niko ne dobija - ni iz dzepa ni u dzep

Ukoliko vrisnem, da li ce neko biti povredjen...
I ukoliko ne osecam onda me nitko nece ni doticati
Ukoliko nikakva istina nije izrecena
onda nema ni lazi za skrivanje

Sutnja je zlato...

Niko ne moze prodreti
Bezbedan u svojoj kozi
niko ne dobija - ni iz dzepa ni u dzep

Da li ste me culi kad sam progovorio
Da li razumete...
Da li ste culi moj glas
Hocemo li se drzati za ruke
Da li me razumete...

Zasto niko nece da slusa
i niko ne moze prodreti

Moje telo je hram
Ali nista nije bas tako jednostavno...
Sutnja je zlato, mene su ukrotili
Pokraden
Siguran u svojoj kozi