11. 09. 2011.

telefon

kad je zazvonio, znala sam da je mira... prodje brzo 7 dana i vratili su se... bilo im je super, vrijeme topli, sincali se, kupali i odmorili... bili su u pansionu kod novke (restoran upitnik preko puta poste u igalu), koja je prijateljica nase bivse gazdarice milene iz nemacke, e sad odakle se one znaju, ne znam, ali mira je za novku cula od rakine sestre, a sad se ispostavilo da je iz medje, pa su se pravo sprijateljili... ne mogu da shvatim da ja to nisam znala dok sam bila dole 7 godina... i da, rekla joj je da je neka zena iz medje napisala knjigu o medji, za sad je ne mozemo naci, ali nacicemo i procitati, kaze da ima sva istorija sela i porodica, pa i o nasoj porodici... ispricala sam joj ukratko stanje kod mene i da cu za 2-3 dana kad uradim nalaze, stici kod nje...