25. 08. 2011.

cestitka

15 maj covece
taman sam se zabrinuo da nisi izbrisala ovu stranu dok je trazih u gomili zaboravljenih
i naravno da cu se pojaviti 15og, ili 21og
vise sam izgubio pojam
ipak mislim na 15ti;)

ej
pisi mi, falis mi
svasta doslo i proslo...

evo di majl i zelim da dobijem pismo od tebe
bar nesto blabla
ne znam ni cemu se opires i mislim da ti dadoh isti pre ihaj al ajde
moze biti da ne zelis(kao sto ti je mob mrtav) ili pak ovde,
ili si nastavila zivot svoj pa zaboravila naa me..
siguran sam da nisi al aj

kad vec procitah tu - euridika i d++ jeste, nisam
mysp je mrtav ako mene pitas
ipak imam dragih uspomena
zakljucno sa ovom...

pisi
ionako si na raspustu
ja bih trebao slikati, a ti pisati jel,
a niko od oba;p

e ocekujem tvoj mail!!!!!!!!!
pazi sta ti kazem jer neces dobiti cestitku za rodj
;)

davidov.m@gmail.com

i klasika
bd
uvek!


e nikad nisam bio siguran dal je 15ti il 21.
pa aj nece ni ova misao da se baci...mislim o tome vec par dana i docekah i taj 15. a i mrzi me da se vracam na proslogodisnje poruke. nisam cak ni u zeljama najbolj, al eto, vidis, dodjoh iz jednog jedinog razloga:)
dovoljno....
docu ba i 21og;)))

tek sad videh poruku od pre 12 dana i da pola ovoga objasnih, al necu brisati napisano. ne volim to...
ae kao pisi i to, kad te ne zamrzi
;) db

*od marka za rodjendan