28. 08. 2011.

3 pisma

3 pisma... 2 hoću da napišem, tri bih htjela, 2 moram, jedno ne bih trebala, ali mislim na njega...
zato ovo zadnje neka ceka, jutro je pametnije od veceri, sutra od danas, ova godina od sledece... cekanje da, do smrti ako treba jer dani i godine mladosti-ludosti su prosle i zato markicu za to pismo necu lepiti... e sad ovo drugo sam obecala, a ne pise mi se, znaci kratko otaljati, ne igrati se vatrom ni sa sobom, mi sa drugim jer tanka je linija sto spaja i razdvaja prijateljstvo i nesto sto moze biti osim toga, kao sto je u prvom slucaju tanka linija izmedju ljubavi i mrznje... iskreno kad bih pisala to prvo pismo morala hsebi iskreno reci: zasto? ako bi postojao i jedan valjan, normalan razlog, pa da se opet razmisli... to jeste izazov, to jeste i daleko i blizu, to jeste na dohvat oka, a ipak ne vidim, no da zakljucim, ne znam ni sta to treba da vidim i sta se to mene tice tamo iza tog pescanog brda kojim se on ogradio, pa neka je, imam i ja svoj zaklon, mnogo sigurniji i veci, mogu ga i ja pozvati u moje dvore da ih gleda onako s vana kroz kapiju, o tome i cemu mogu pisati i sta sam vec posala jasno je da me moze naci bilo da traga, bilo slucajno kao sto sam ja slucajno srela njega... e dosta o njemu... a sad i i trecem, sasvim konkretnom pismu... bolje receno poruci, posto, komentaru na anitin blog na temu trazenja pomoci za svoj rad, a svima nama koji to podrzavamo i slijedimo i za same sebe...pa isemo otpozadi :)
kratko:
Draga Anita,
Od januara citam tvoj blog, nista ne propustam, u medjuvremenu sam se pridruzila i forumu, sve redovno citam, ali manje pisem, sad sam u takvoj fazi... na LCHF-u sam od 6.6.ove godine, uskoro ce biti 3 mjeseca i onda cu uraditi sve nalaze da se uporede sa onim prije... Ja inace nemam visak kg, to sam vec prosle godine skinula i kad sam htjela da nastavim sa zdravom prehranom da se ne bi kile vratile, naisla sam na tvoj blog... hvala Bogu na tome, odmah mi je bilo jasno da je to to! Hvala i tebi na svemu sto ovdje pises, ja cu svoju pricu ispricati u septembru kad obavim i ljekarske pretrage... Sve u svemu puna podrska za to sto radis i sto to dijelis sa nama koji ti bezuslovno vjerujemo... Racunaj na moj skromni prilog, a ja racunam na tvoju knjigu koja ce nadam se brzo stici i u Sarajevo...
Pozdrav!