29. 08. 2011.

za-bg

To si ti!?
mislim da se ne varam, uvek si bio jedan-jedini :)
nego, nisam te trazila kao ni onda
a nasla sam te, slucajno ili ne, i to opet u nekom obliku nestvarnog sveta
koji je postao deo naseg zivota, pa eto i ti si mu se pridruzio
i veliki je i ovaj svet, ali ljudi se srecu i kazu: 'svet je mali'
i da te ne gnjavim puno, mozda ne volis da citas i pises kao nekad
zelim da te samo pozdravim i pozelim tebi i tvojima sve najbolje
volela bih i da vas vidim ovako virtualno kao prave prijatelje
ali ja nemam fejs i ne mislim ga imati, ne bih o razlozima, nije bitno
ali mogla bih da pogledam sa Sonjinog koji ni njoj nista ne znaci
ima ga, a ne koristi, pa nekad udjem ja da pogledam slike nase familije
ja sam posle skoro svega sto je bilo i ima na netu...
zavrsila na blogovima, u potpunoj osami pisem ono sto je moja
najveca ljubav: stihove, dnevnik, secanja...

Dragi moj prijatelju,
evo skoro ce mesec dana otkako sam slucajno naisla na podatke o tebi
bila je to jedna slika Dalia i gle, to je bio tvoj avatar na fejsu...
puno sam razmisljala da li da ti se javim i kako?
razmisljala sam da li si i ti mozda naisao na neki moj trag
ima puno pesama, zapisa, secanja na blogovima...
ako mi odgovoris i zelis da to pogledas, poslacu ti linkove...
verujuci i u tvoje prijateljstvo posle svega i puno vremena koje je proteklo
kad se sve stisalo i svak postao svestan da je sve sto je bilo bilo i proslo
a nema razloga sa se to pretvara u bilo sta osim u lepo secanje, pa i prijateljstvo
jer ja ti iskreno zelim svu srecu ovoga sveta i nadam se da si zaista srecan
i u tom slucaju volela bih da mi se javis i napises o sebi i svojoj porodici...

*R*

*jedna mogucnost