08. 08. 2011.

utisci

Ah, pa eh, udahnuti, pabirčiti i to je to. Nasla sam ga, mogu da gledati, pratiti... niti imam pravo, niti bi bilo ok da mu upadam u zivot i da ga opet uplasim... I ovo je dosta... mozda naci nacin za ulaz, a da me njegov kerber ne prepozna... inace spustam loptu, iako je net kao svijet, a svijet je mali i susreti su moguci i neizbjezni...ja cu sada i zbog sebe da gledam oprezno... nasla sam ga, nasla sam ga... klikce tuzno srce i kupi prosuto zrnje po njivi poslije branja... sta je meni ostalo? da gledam kroz staklo zlatnih vrata i zamisljam njegove dvore... a tamo je njegova sreca, njegov ego, njegovi mitovi i kultovi, njegove dinastije i nacije... ali srce je i onda i poslije toga jos jace kucalo, jer to je on, on, on, sigurno je to on... znaci prepoznavanja su jasna i glasna...
danas sam preko mozile videla jos podataka... muzika, knjige, filmovi, tv i ostalo...
Pola-pola, fifti/fifti je sto se tiče onog sto je receno pre 7 godina, ovo je prosireno i promenjeno stanje... mili se ozenio, prizemljio, mili je sigurno i otac postao, jasno je to iz mnogo, mnogo podataka... u knjigama nema Pavica, nema nigde ni Miljkovica i Šerbedjije, a EKV nije u prvom planu... moze se to tumaciti na razne nacine...
Podaci koji mozda imaju veze sa mnom, sa nama su:
Egypt kao stranica koju prati, Kaporov roman: Poslednji let za Sarajevo, a od muzike: Dorsi, Cafe del mar, Sade, Manu Chai, Massimo, Rambo...
Najcece iznenadjenje je Salvador Dali, znam da voli art, ali mi nije nikad rekao da mu je Dali naj? U svakom slucaju i u ovom primjeru se potvrdjuje koliko je mili komtraverzna, slozena i podeljena licnost, te protivrecnosti su ga i cinile kul, a mislim da je i danas takav uz sve promene u privatnom zivotu i zivotu inace koji tece i menja sve.
P.S. A da, mozda je i on ne samo nasao mene, nego i trazio? Mozda!? A i da nije, mozda ce naci, ipak je ovo samo za citanje, mili, ako si me nasao citaj i nista ne pitaj, ako nisi, docice i taj dan, svakog ceka dan u kom ce nesto naci, vidis kako sam ja tebe nasla i to slucajno... trazila, trazila i nista, i kad sam prestala i da trazim i da se nadam, slicajno sam te nasla, iako si vise od godinu dana na fejsu, a na kompu mozda i duze... tako je to, slucajnost ili sudbina, ali eto kupio si i ti igracku, hahaha, igrice su aktuelne i sve je jasno, tako sam u toku sa tvojim novim zivotom, citam ono sto se moze da cita i jos puno toga izmedju redova, a tu je i tvoja Dinastija, pa sam ti upoznala Uljmu, lepo banatsko selo kao i moja Medja.
P.S. Pregledala sam mu i 153 prijatelja, ma ni Serlok Holms mi nije ravan. :)
Crnogoraca sa familijom pola-pola, mozda su mu i oni postali familija? :))